Ones Technology’nin personel gelişim ve müşteri bilgilendirme platformu “Ones Academy” tescillendi. Ones Technology, orta ve uzun vadeli ilerleme projeksiyonunun bir parçası olan Ones Academy Projesini bu yılın başında hayata geçirmişti. Şirket, bünyesindeki her birim için özel olarak planladığı ve uygulamaya aldığı eğitimleri Ones Academy çatısı altında birleştirmişti. Projeyle ilgili marka tescil süreci başlatan Ones Technology, tescil işlemini başarıyla sonuçlandırdı.
Ones Technology personelin bilgi ve deneyim ihtiyacını karşılayan eğitim programlarının yanı sıra BioAffix ekosistemi ile ilgili hem müşterilerden hem de bayilerden gelen eğitim taleplerini Ones Academy bünyesinde karşılamaya devam ediyor.
Geleceği hedefleyen yaklaşımlarının alelade bir slogandan ibaret olmadığını aktaran yönetim kurulu üyesi Güçlühan Kuzyaka; bunun en büyük kanıtlarından birinin Ones Academy Projesi olduğunu belirtti.
Güçlühan Kuzyaka’nın konu ile ilgili verdiği demeçten bazı satır başları şöyle:
Şirketimiz, kurulduğu günden beri kurum içi eğitim faaliyetlerine büyük önem verirken sahip olduğu AR-GE ivmesini artırmaya devam ediyor. Ones Academy’nin faaliyetleri, eğitimler aracılığıyla deneyim aktarımı sağlanan personelin saha uygulamalarındaki başarısına da büyük oranda katkı sağlıyor. Genişleme süreçlerinde aramıza katılan yeni ekiplerin adaptasyonları da Ones Academy’de yürüttüğümüz eğitimlerle beklenenden daha kısa sürüyor.
BioAffix markasının öznesi olduğu projelerle birlikte geniş bir müşteri portföyüne ulaştık. Müşteri portföyümüzdeki memnuniyet endeksi de yüksek düzeyde ilerlemektedir. Bu memnuniyetin nedenlerinden biri Ones Academy’de sürdürdüğümüz eğitim faaliyetleridir. Talep etmeleri halinde müşterilerimizin teknik ekiplerine altyapıdan cihaz bakımına, sistem kurulumundan entegrasyon süreçlerine kadar geniş bir alanda uygulamalı eğitimler veriyoruz. Verdiğimiz bu eğitimleri de Ones Academy’nin faaliyetlerine dahil ettik. Uzman ekiplerimiz tarafından verilen eğitimler sonunda “BioAffix Uzmanlığı Sertifikası” verdiğimiz müşterilerimizle teknik anlamda aynı dili konuşabiliyoruz. Böylece uyguladığımız projeleri süratle neticelendirmenin yanı sıra yaşanması muhtemel sorunların çözümünde de müşterek hareket edebiliyoruz. Böylece müşteri memnuniyet oranımız ortalamaların üzerinde seyrediyor.